Alla inlägg under juni 2008

Av Isa - 2 juni 2008 09:37

Idag är jag Hulken, bara för att jag va så himla stark och duktig i helgen.

Jag slet och bar och kämpade som ett djur, och de va bara med våran soffa, resten av grejerna va ju hur lätta som helst när man jämför!

Nu sitter jag på jobbet, tillbaka till vardagen, tillbaka till det vanliga jobb livet.

Snart börjar Sweden Rock, inte för att jag vill åka dit, nej nej nej.

jag hoppas det blir snöstorm på er era svin!

Men jag är Inte ett dugg avundsjuk eller missunnsam. Nej nej.

Hoppas ni får SÅ ROLIGT SÅ!

Själv ska jag jobba, jobba och vara duktig.


Jag har världens bästa Kent och Pappa och Kerstin.

Karlborg ligger också på plus.

Och Ida as allways.

Tack för all hjälp.

Mina älskade älskade.


Ida/Isa mot världen!

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards