Alla inlägg under december 2008

Av Isa - 24 december 2008 12:24

Lagas det julmat, dukas bord och dessutom väntar. Lillemor vaktar paketen, mammas fröken det!

Av Isa - 19 december 2008 14:55

Jag googlade på mitt namn, jag vet, töntigt as hell, men vadå, jag är en tönt and proude of it!!

Då kommer de upp någon liten fjortonåring som skrivit ett inlägg "Började en ny tjej i klassen idag, Hon hette typ Isa." Vadå typ Isa?????

Är folk inte riktigt riktiga? Förra julen satt jag i 3 timmar ocg fick höra att jag inte heter isa, jag heter tydligen isadora.

nej, sluta vara arg, cama med erica istället:9

Av Isa - 17 december 2008 11:22

Okej, men de är ju såhär va, att från och med nu bannlyser vi mammor som bestämmer sig för att försvinna. Okej?

Jag satt nyss och läste min gamla vän ericas blogg (jag saknar dig din apa)

Okej, livet är inte så jävla roligt och bra jämt, men va fan ta hand om barnen vad du än gör (inte erica, hon är så liten själv så hon behöver inga barn). Utan hennes mamma, erica bor i långtbortistan (småland) men för i helvete kvinna!!!! Det är din förstfödda dotter, bodde min unge i ännulängrebortistan nog fan skulle jag se till att vara där när flickstackarn fyllde år! men nej då.

Kära lilla L jag har alltid gillat dig, men nu får du banne mig rycka upp dig.

KLIPP DIG OCH SKAFFA DIG ETT JOBB eller KISSA OCH GÅ OCH LÄGG DIG eller Skärp dig, med andra, lite mer förståliga ord.

Till Erica vill jag säga att jag tänker på dig ofta, jag kommer alltid ha dig nära blodpumpen, även om du vore tandläkare. Du va min vän då, och du är min vän nu, i mitt hjärta spelar de ingen roll om vi inte träffas på 10 år till.

Av Isa - 7 december 2008 14:08

Woho, vi har miljoners tonvis med snö hemma på min gata! Inget slask, bara vit underbar snö.
Dessutom har julpyntandet gått på högvarv, det är slingor hit, tomtar dig och ljus överallt. Inte the american way utan bara det alldelens underbara Isa sättet.

Sådäså, nu börjar de likna nåt.


Av Isa - 7 december 2008 12:11

Japp, skitkul, verkligen-

Rickard kan bli varslad efter jul, känns ju tryggt som fan.

Någon som har ett jobb åt henom eller en 10-11 extrajobb åt mig?

Nejdå, ingen panik, det orndnar sig alltid.

Men jag ska bannemig hitta mig ett par extrajobb iallafall, så att man är säker.

Jag VILL INTE sälja huset.

I abslout värsta fall får jag väl dra till thn och jobba en sväng, där skulle jag ju kunna få en heltid som lärare tydligen, men vi får se.

Jag ska ta mig till Ia kansk idag eller något liknande, måste ju se när dom är helt färdiga och sen bråka lite på Johan som blivit gammal farbror!


Av Isa - 2 december 2008 21:28

Ja, de är mitt nya absoluta favorit program, eller som de heter i tv tablån : Unga mödrar.

Jag ser de varje dag jag kan och sitter och är så arg att jag hoppar emellanåt. Vilken Mamma sitter och röker inne, i köket när barnet springer runt och inte fläkten är på?

Vem gifter sig bara för att gå isär ett par månader senare och sen vägrar fixa skilsmässan?!

Jag säger då de. Jag älskar Tv som jag får sitta och bara vara arg och förbannad på, då trivs jag, med lite torkad frukt i näven och dosan i högsta hugg och någn trevlig jag kan svära tillsammans med och vara upprörd.

Då är jag i mitt esse.

Jag tog en superlång dejt med duschen idag, de va så skönt med mycket varmvatten att de kan ni aldrig tro, pannan kokade nog nästan, men jag styrde upp de med.

Nu ska jag dejta mitt sims och mysa ner mig i soffan och ha de ensamt och övergivet.

Rickard kommer hem imorgon bitti igen och sen är de lååångt kvar tills han jobbar natt nästa gång.

Mycket najs.

Men jag har ju min älskling hemma. TVn, jag älskar dig!

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards