Alla inlägg under november 2008

Av Isa - 28 november 2008 08:02

Idag ska jag och Madelene på kurs, eller Madälän brukar hon ju heta bland folk. Moahahhaha.

Jag sitter och väntar på att hon ska hämta mig, va tydligen dödshalt så jag hoppas att jag vet vart vi ska, annars blir de nog lätt lite kris med att komma i tid eftersom madde fick köra försiktigt, klart ovanligt för att vara hon!

Igår va vi och fikade hos c å c, mycket trevligt med ett riktigt tjejsnack för en gångs skull, det är jag inte särskilt bortskämd med, men faktiskt fått 2 stycken den här veckan:)

Jag måste köpa julpynt idag, förra årets är uppätna efter en gång Lillemor va lite småirriterad på sin mamma som lämnade henne ensam.

Det ska köpas stakar, stjärnor och en skräldus med turkosa kulor.

Sen planera julmiddagen, jag menar, Hallå, hur mycket vuxenpoäng har jag samlat ihop bara nu?

Av Isa - 27 november 2008 13:11

Ja, jag måste ju erkänna mig besegrad av begäret, jag kan inte låta bli! Det kliar i fingrarna och när rickard säger att han blir sen hem är lyckan total! Jag honner både läsa alla bloggar och Spela Sims. Kan man ha de så mycket bättre?

Nyäten, gjort eld, hämtat ved, räkningarna betalade med pengar kvar till pynt och mat och klappar och nu en Sims stund, helt för mig själv.

Idag älskar nog Gud mig!

Av Isa - 23 november 2008 20:50

Jga vart nyss utnämnd till Sveriges sämsta bloggare, så nu tar jag tag i de här.

Jag har haft så himla mycket så de är inte klokt, jobbat och sen krånglat hemma för fulla muggar.

Imorgn börjar jag gå dygn. Så då blir de 3 dagar i veckan, 3 veckor i månaden jag jobbar. OERHÖRT SKÖNT!

Grattis Isa igen.

Ensam mamma söker, guud vad bra det slutade.

Jag är ju gift med tvn och Rickard (snart) med mig:)

Nu wallander och sen natta kudden så jag orkar leva imorgon med.

Se u soon:)

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards