Alla inlägg under september 2008

Av Isa - 19 september 2008 12:56

Nu så, nu funkar datorn som jag vill, Fredrik är bäst!

Ikväll blire törnrosa och sen sova sova säng säng säng. Sov knappt nånting alls inatt och jag ska ju jobba hela helgen, Isa = Duktig Kvinna!

Av Isa - 16 september 2008 14:15

Jag är undantaget som bekrftar regeln, det går inte att förklrar varför jag beter mig som ett pucko.

men as allways älskar ni mig ändå

Av Isa - 14 september 2008 10:37

Jag är FASTER nu!

Världen underbarasta kom till världen inatt, så söt!


Resten av natten va väl mest skit, jag trodde aldrig aldrig att det skulle hända.

Men bit ihop, nya tag och styr upp.


Jag är ju iallafall FASTER!

Av Isa - 12 september 2008 12:08

Tråkig människa, tråkigt liv.
Men jag jobbar faktiskt, lite mycket också.

Inatt drömde jag en sjukt otäck dröm så jag vaknade av en panikattack, de va inte igår, skrämde halft ihjäl både Rickard och hundarna.

Men en kram å en puss så somnade jag om.

Tack älskling, du är bäst.

Av Isa - 7 september 2008 18:45

Jag är en tråkig människa med ett tråkigt liv, men jag har faktiskt, till mitt försvar jobbat bra mycket över heltid den här veckan.

Men till helgen kanske jag blir störtrolig, för då är jag leeedig, weihaa!

Jag har en att göra lista som vanligt.

Lämna säng, hämta bord städa hus tvätta, promenare göra något så att fläsket får skak lite och sen kanske kanske klämma in lite sömn så att jag sover ikapp.

Detta har jag tänkt mig att det ska vara klart till tisdag kväll, då jag jobabr igen, men då bara tis ons och torsdag, så jag emnar, de är ju en jävla sportsocka för en isa som mig!

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards