Alla inlägg under april 2008

Av Isa - 30 april 2008 09:58

ja, nu lär jag ta tag i de här, är jag 42,3 år på vuxentestet på facebook så lär jag ju lära mig dricka kaffe!

fan Isan, styr upp dig nu!

Av Isa - 30 april 2008 09:32

Ja, lite skumt är de att gå ifrån att vara hungrig jämt till att aldrig vilja äta, på en månads tid. Och nej, jag är INTE gravid.

Nu är flocken samlad igen, pappa komemr idag, Anders å maria å Majbjörn är hemma och Folke.

Skönt att veta att dom finns bakom ryggen på en igen.

Tack Maria för att jag fick prata lite med dig igår, de va värt mycket ska du veta.

Måste ha tag på en bil tills på torsdag, snart är de msn raggning på g!


Av Isa - 29 april 2008 13:19

idag är de på sommar, och på torsdag ska jag ha kjol på mig, för då ska vi på porrmässa! wiihoo.

fan va jag längtar. ljuset i tunneln va inget tåg:)

de är ren och skär erotik.

haha om jag å madälän hittar dit iofs:)

MEN! Vem fan har snott min badboll?!

KARIN! är de du?

Oh.

Av Isa - 28 april 2008 10:24

det är så skönt att läsa bloggar om människor så man åtmisntone får veta att dom mår bra!

Även om man inte har kontakt så får man bli lite uppdaterad och får veta att inget stort hänt.


På torsdag, då jäklar anamma ska jag till la grande Stada Sthlm, med världens bästa Madde, vi ska på erotik mässa och svina!

Weiiho, manshoror, passa er:) Nej, nu va jag hemsk igen.


Men, måste ju uppdatera henne om hur livet ligger till just nu.

Jag förstör människor...

Av Isa - 27 april 2008 21:21

Ja, inte en så jävla lätt helg direkt, och bakis idag.

Men, jag har ätit, fattar ni? Mat.

Konstigt att Isan vart full igår, två rostmackor och en liter vin på de. Snyggve kom fram jävlar anamma.

Måste ju då säga bara att nästan gång, återigen, nästa gång då ska telefonen vara hemma!

Nä. Dusch.

Roger över

Roger ut

Av Isa - 26 april 2008 19:57

Ja, ibland är livet inte bara en dans på rosor.

Det är roligt också.

Mer vin.

Av Isa - 25 april 2008 20:17

ja, de är ju så ibland, eller vad säger ni=)?

haha nejdå. nu va jag dum igen:)

Av Isa - 25 april 2008 10:19

Är en väldigt väldigt bra dag. Solen skiner, jag har inte lika ont i halsen och nu till det absolut bästa.

Jag skulle ta på mig mina snortajta nytvättade diesel jeans idag, och vad händer. Dom är inte lika tjata längre, jag har säkert gått ner en storlek nästan!

Åh, lyckorus!

Så nu, nu är de bara att fortsätta att ut å gå, det är så skönt att vara ute i skogen med hundarna i tystnaden.

Med mitt jobb är de ju väldigt skönt att vara själv ibland.

Åh, jag älskar idag!


Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards