Alla inlägg under mars 2008

Av Isa - 29 mars 2008 19:21

Fats på torsdag då, men tårtan va god!

Av Isa - 29 mars 2008 19:15

Jag och C sitter å glor på Eva och Adam och tänker på när man va liten, hur bra va de inte då?

När man hade 4 killar samtidigt, va den ena sjuk så pussade man nån annan, ryska posten och dessutom, fanns de ens svartsjuka då?

En kyss MED TUNGA I MUNNEN va de värsta grejen, pinsamt och härligt på samma gång. Oj Oj OJ. De va ju såå spännande och äldre killar, typ i sexan va så hiiimla vuxna och snygga. Tänk, oj. Varför stannade man inte där? "Shure" va inne ordet och användes jämt och tänk om någon kille hade fått veta att man hade fått mens. Då dog man ju.

Jag håller ju faktiskt med farmor, De va bättre förr.

Av Isa - 28 mars 2008 15:45

vart tog den snälla söta lilla isan vägen?

Ingen somv et just nu.

Jag kom nyss på mig själv med att sitta å svära för mig själv och i tanken hota en stackars liten snärta till livet, och varför?

Jo, bara för att jag tycker att hon ser bedrövlig ut, är en elak människa och en tönt. Vart Tog den lilla isan vägen som tyckte att alla fick vara som där är bara dom är på sin kant?

HON ÄR BORTA!

Ja, dessutom tänkte jag ju spöa upp min stackars man inatt också, han va ju ute och vänstrade, eller eh, visst ja, de va ju en dröm...


Av Isa - 28 mars 2008 10:51

Jag måste ju säga att min Rickard är bäst i världen för mig. Imorse när jag försov mig så pussade han på mig lite, sa några tröstande ord och sa sen "ja, och nu kör du försiktigt". Han känner sina löss på gången, han vet att jag skulle köra som en biltjuv till jobbet, men tamigtusan så gick de bra.

Bara för hans ord, garanterat. Han är BARA BÄST.

Kärlek i massor på honom.

Av Isa - 28 mars 2008 10:47

Jag är så otroligt himla bra! Å vad nöjd jag blir med mig själv, jag har fått in lika många själv, nästan som alla andra ihop! Shalallalalalalalala I S A Shahalaalallaa.

Marknad idag, mysigt, dessuotm när jag är duktig å tar med mig dosa. Då blir vi bjudna på amt av jobbet, jag menar, mycket bättre blir de inte idag!

mamma älskar er där hemma.

Av Isa - 28 mars 2008 10:34

Ja, det är min lilla katt-valp, han är lite schizo och vet inte riktigt vad han är, men till kroppen ser han då oftast ut som en katt iallafall. Lillemor tycker att han är god att tugga på, och vi älskar honom.

Tårdan är världens bästa katt-valp, fast han är stor kille nu.

Av Isa - 27 mars 2008 15:16

Jag sitter ju och läser andras bloggar såhär mellan samtalen och jag hittade en som skrev så vackert, en kille i göteborg. han citerade bland annat harry martinsson, och jag älskar ju honom!

Johan är så himla rolig å lyssna på, han kan säga vasd som helst.

Till exempel igår så frågade jag om hans son va rödhårig varpå han säger "nej, fy fan, aldrig i livet, va hemskt" det roliga med den historien är att andré (oerhört rödhårig kille på jobbet) står bakom och har full fokus på vad johan nu ska säga för nåt tokroligt.

Ja, ni kanske inte fattar, men de va skit kul.


"varför gör de ont när knoppar brister?" 


Av Isa - 27 mars 2008 09:12

Ja, dumma hyresvärdar å inte svara. jag blir så matt. Ska försöka ringa idag på lunchen igen, undrar vad jag ska äta idag? Orkade ju inte laga mat å göra låda igår, Fy på mig. Men synden straffar ju sig själv, i värsta fall får jag väl gå hungrig, inte värre än så. igår hade Kerstin ett mamma samtal med mig "har ni tänkt på..." och så vidare. Och ja, vi har tänkt på de, men hellre inget skyddd än en grå dimma att ramla runt i. Sen så hände de ju så mycket i somras som spädde på allt också. men som tur är har ju allt ordnat sig nu. Nu är handpenningen betald, så vi är offeciellt lite ägare till ett helt underbart hus, så idag på lunchen ska jag ta mig till goodholms och kola lite tapeter. Köket och ena sovrummet går först, sen får vi se. Golv blir väl Ikea kan jag gissa på. men jag måste verkligen ta mig i kragen och ringa smålänningarna idag, det är himla jobbigt, hatar att göra människor besvikna, men de är faktsikt så, jag går först, eller haha, vi iallafall.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards