Alla inlägg under augusti 2008

Av Isa - 29 augusti 2008 15:49

jag älskar dig.

Ia

Av Isa - 28 augusti 2008 13:31

Min löv, nu sitter jag här och utrstrålar sxualitet hos henne, bara för att hon älskar mig.

Eller, ja Nitro gör ju d iaf.

Äh, roger över säger jag bara

Av Isa - 27 augusti 2008 15:18

Jag har satt i gång värmen, och det med besked, så den som vill basta är välkommen, kölappar sitter vid altandörren så är de bara att klä av sig i hallen och välja en stol i vardagsrummet.

Nu ska de tjänas miljoners pengar!

Av Isa - 26 augusti 2008 10:45

Micaela, du har så rätt. Du är en Mucket klok kvinna!

Mucket är som Mycket fast bättre.


Igår hittade jag en biografi skriven av min mamma, helt ihopbryten va jag ett tag, men de va nyttigt och vackert att läsa.

Mycket saker jag inte visste om, synd bara att jag inte fick läsa den för 10 år sedan istället. Men då hade jag nog inte förstått den.

Jag lärde mig vilka man ska räkna med av det, vilka man ska finnas för och vilka man ska skita i.

Och jag antar att ni vet vilka jag bryr mig om redan!

Flickor och Pojkar, ni gör mina dagar underbara, även i de mörkaste dalarna så kommer ni och fixar upp mig.

Tack tack.

Av Isa - 25 augusti 2008 12:06

jag såg mig i en helfigurs spegel häromdagen, och jag måste då säga att jag är en av dom fulaste människor jag sett.

Hahah hade jag varit en annan del av köping tobbe hade jag  sagt

"Du ser ju förjäuvlig ut"

Av Isa - 25 augusti 2008 11:15

Öh, tror ni att min lön kommit in? Ånej Ånej, de har den inte!!

Kul att jobba som ett svin när inte pengarna rullar in när man vill ha dom. Då kommer dom iaf den 27, men ändå!

Men annars är livet helt okej, kunnat hänga ut tvätt igår, mycket skönt med rena kläder som hängt ute, Mi löv ITT!

Till helgen blir de nog att hämta nya bordet om FiaFinast är hemma, annars så får vi vara utan för då ska Ia mi löv Ha de vi har nu.

Skönt att bli av med skiten:)

Någon som vill ha en blå skinnsoffa och två fotöljer?

Finnes nämmeligen till salu nu:)

Aja, nu ska jag lura mannen att bjuda mig på Subway och gå in på dollar och handla lite sampoo:)

Hahah kommer ni ihåg Kassler i 3 kronor?

Klockrent.

Gudars skymmning, jag är då vääääärldens roligaste!

Av Isa - 22 augusti 2008 15:48

Jag sitter just nu och bloggar på min nya dator:)

Flaschigt värre!

Jag måste sända ett tack till alla mina älskade vänner, ni vet vilka ni är.

Ni gör mina dagar bättre.

Tack tack tack för att ni står ut.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards