Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Isa - 13 augusti 2008 19:35

Den kvinnan är absolut kvinnan jag skulle gifta mig med om jag va man, herregud va hon kan fixa upp mitt liv. Hon har stått ut i alla väder, vad jag än gjort har hon funnits, hon har tröstat hon har räddat.

Bara idag, vad gör den underbara kvinnan, jo, hon kommer hitr, berättar att hon sagt till sin mor sömmerskan att det blir bröllopsklänning som ska fixas snart och hjälper mig att rita upp EXAKT hur den ska se ut, de va som att hon gick in i huvet på mig och tog ut bilden innan hon drog ut de på papperet.

Gudars skymmning, jag säger då de. Så himla bra.

Bolla ideér fixa och dona.

Tackar.


Dessutom kanske jag måste glädja världen med att jag har fått en heltidstjänst. 1 september börjar jag jobba heltid och de ska bli så himla himla roligt! Jobba med dig, gosch hjärtat så kul de ska bli!

Ja, en ovanligt ljus och vacker dag, även fast de har vart lite suddkänsla nu ett tag, men nu vänder de. ÄNTLIGEN.


Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards