Alla inlägg under juli 2008

Av Isa - 24 juli 2008 18:07

De korta ska tärnorna ha, fast ia ndra färger och sen står jag i valet ocj kvalet lite, visst, de är långt kvar, men jag vill ha allt bestämt i tid, annars krånglar jag bara så mycket.

Men lite alternativ är aldrig fel.

Av Isa - 24 juli 2008 17:52

Nyss badat, snart jobba. OJOJOJ.

Jag lever ett så glamoröst och spännande liv just nu i krokarna.

Nu ska jag goggla på klänningar och försöka lägga upp en sparplan. Någon gång ska de bli av att få lite pengar över efter räkningarna även för en Isa!

Av Isa - 23 juli 2008 16:22

Idag fyller han år det lilla livet, så det är husesyn för hela slanten. Folk överallt, tur att jag jobbar eftermiddag imorrn!!

Men, I löööv it!

Hittade en sjysst klänning häromdagen, få se om jag hittar nån länk så jag kan lägga ut, annars är de väl bara att skissa upp en egen:) Knoners Isa kanoners

Av Isa - 14 juli 2008 14:20

MacGyver lever:)

Å lyckan är total

Av Isa - 12 juli 2008 14:21

Ja, men jag har ju brillorna så ser gör jag ju iaf.

Nu är jag förlovad, bröllopsplanerna är i full gång, även fast vi har god tid på oss så vill jag ha allt planerat minut för minut.

Checka av allt eftersom.


Lillebror var här. de va min sista vecka att ha honom inann han blir tonåring, han fyller nämligen 13 på Söndag! Fanfar åt honom!

Mormor och Gunnar va här igå¨r, dom vart Mucho imponerade på huset, det va Mucho roligt. Mormor kom så mycket av sig att hon int ens frågade hur de va med Folke en enda gång. Och det är imponerande.


Idag blir de förstans grill hon Z å Kb sen blir de natt jobb. Och imorron ska nog jag och Kolijox dricka skumpa och fira förlovningen, en vecka för sent, men vad gör man inte när man får en flaska av världens bästa svärmor och Göran?


Snart ska jag ta reda på vad jag vill med mitt liv, men de är ignet jag måste krångla med nu. Det kommer. Aiijt?


Av Isa - 4 juli 2008 12:46

Ja, egentligen vill jag bara ha söndag och sen pausa. Aldrig mer en till dag.

På måndag morron klockan 9,40 får jag veta hur de blir.

Känns nervöst nu, de kanske har landat vad det KAN  vara för nåt. Jag vet mycket väl att det ANTAGLIGEN  är ingenting.

Men det är en knöl som inte ska vara där, så den måste ju bort på nåt vis.

Tur att det finns läkare som fortfarande bryr sig om sina patienter och är noga med att allt ska kollas upp extra noggrant.

Läste nyss ett mejl från en gammal kär vän, vips va jag tillbaka till sommarlovet mellan åttan och nian. Vilken underbar sommar de va!

Tidsmaskinsbygge skulle startas forttast möjligt.

Av Isa - 3 juli 2008 15:27

Ja, har haft lite fullt upp.

Vart av med jobbet, jobbar på att skaffa mig ett nytt, fått några timmar som assistent få se sen hur de blir.

Renoverat hemma, målat sovrummet lila, kanonfint!

Och kontoret aka datarummet Grönt. Huuur bra som helst vart de.

Hahha fast igår skulle vi sätta upp en bård, då kom klumpe fram och NÅN drog undan stegen jag stog på under tiden jag skulle kliva ner, vred den ett halvt varv så jag steg ner utan stöd under foten och PANG så låg jag i en hög och kved.

Slog i ryggen och revbenen rejält så Rickard såg med en förskräckt min på mig imorse och sa "men de ser ju ut som jag har slagit dig!".

Stackarn, han visste inte vad han gav sig in på.

Snart är de officiellt också längtar längtar:)

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards