Alla inlägg under mars 2008

Av Isa - 26 mars 2008 13:58

nej, det är ju tyvärr inte de, jag vill så gärna men kan inte, jag är ju bara bäst! Ibland iallafall.

Igår jobbade jag så himla bra och idag har jag också vart duktig.

Nyss va jag dessutom på banken och förde över handpenningen, så nu äger jag väl typ en farstu i Gustafs, klå de den som kan!

Jag har en skvadriljon med grjer att göra, så idag ska jag säga upp huset och sen såpela sims och mysa med mig själv och hundarna, de ska bli så himla skönt, i helgen blir de arlande och borlänge som chaffis, bara för att jag är så himla snäll. Jag säger ju de, Ödmjuk, va är de?

Av Isa - 25 mars 2008 13:12

Ja, det är inte bara jag som tycker att de är komplicerat att det är tisdag idag märker man på jobbet:).

Igår var vi och kollade på huset, mätte fönster och kollade färger och lite så. Diskussionen gick varm, byta lite golv, lite tapeter, men mest tavlor och gardiner. Jag ska försöka få hjärtat att gå med på att ha turkost och guld på gardiner och grejer. Det är fint! dessutom så är ju väggarna vita, så de blir nog kanon.


Undrar om det är ett omen att chefen fick värkar samtidigt som "den" försvann för oss? Men, som anna sa, bättre att slippa flytta i sjätte månaden och att de va innan man fått de på "papper" så att säga.

men, inte roligt ändå.

Aja. nu vet vi ju att vi kan. Jag och hjärtat, vi kan allt:)

Av Isa - 20 mars 2008 09:04

´harry Potter filmen va kanoners, lite lång bara med tanke på när man kom i säng och när man sen fick somna, hehe:) Christofer, du är en kär vän åt oss båda, det är så skönt att ha dig å prata med och ibland faktsikt mobba också. Historierna igår va helt sjukt roliga. Och lille Johans kommentar "de är därför du inte har nån tjej ju Offe!"

ahaha, vansinnigt roligt.

ibland blir jag alldelesn förundrad över att jag mår så himla bra, att allt va så svart och nu är de ljust och vackert, och allt bara för en kille och en liten byracka:) Ingvar märkte att fegis Isa vart rädd i slutet av filmen och lämnade inte min sida. Så himla skönt!

snart är de bara att packa ihop alla kartonger vi packat upp och ställa dom på hög. Jag längtar så!

Av Isa - 19 mars 2008 09:25

Isa vs. Världen 1 -0 !

Ja, idag känns de verkligen som att världen är en bra värld, ja visst, de kommer ju säkert inte bli bra tillslut nu iaf, men jag tänker vara glad så länge jag kan. Vi ska skriva papperna på huset idag vid halv 3, så himla skönt, sen blir de flytt i sommar, ja jag vet, IGEN, men, adressändring ska ju också tjäna pengar jue:).

Dessutom är lånet på 40 år så jag har inte tänkt att flytta igen inom ett halvår faktiskt.

Ett hus, vårt alldelend egna.

Gudars, I LOVE IT!

Av Isa - 18 mars 2008 13:54

ja, imorgon skriver vi papprerna på huset. Vi är så jäklarns bra jag å älsk.

på banken gick allt kanon, ingen fara på taket alls att ordna upp ett lån på de pengarna vi ville ha:) å. jag är så himla glad!

dessutom så rockar jag på att jobba idag också.

mohaha

puss hej

Av Isa - 17 mars 2008 10:18

Ja, igen så kommer de här hemska nätterna då jag får sova själv, det är verkligen värdelöst. Men men, kan ju sova nu iallfall, va värre i början.

Jag va sjuk halva förra veckan, jag tappade rösten. Helt hemskt! Men, de ordnade sig. Nu funderar jag bara på vad det är för fel på mig, så jäklarns trött. Lär väl höra med en läkare nån dag.

Snart ringer banken och mäklaren, härligt härligt härligt!

Få se, har vi tur så blir de papperskrivning i veckan, om vi inte hittar nåt annat att göra.

Livet är bra härligt!


Av Isa - 10 mars 2008 09:04

Ja, vilken jävla helg alltså, wohoo! Nåt mer kan jag nästan inte säga. Finns inte ord.

Och sen, när du kom hem igår, äntligen, du är det bästa som finns! Förlåt att jag är dum ibland, igår va den bästa dagen någonsin.

Tack.

Aja, jobba lite kanske? sitter på ett nytt projekt, hoppas att de går bra, Jag VILL!

Isa Hjärta Rickard. Always and forever. Så är det verkligen. Gudars.

I veckan får vi vet alite mer om huset också, härligt härligt.

Idag skulle mamma fyllt 50, rest in peace. Gud va jag saknar dig.

Nä, nu orkar jag inte skriva någonting mer, vart så himla deppig.

Av Isa - 7 mars 2008 08:51

Ja, hela helgen ska jag vara full full full och jättefull, för rickard är på kryssning, så ikväll blir det alfapet med obscena ord och vindrickning, kanske lite wii spelande också. Det ska bli kanon kul. Nu längtar jag bara tills den 14:de, jag hoppas så hårt och vill så gärna, det finns ju 3 sätt det kan gå på, det perfekta, det bra och det inte alls så himla bra, tur att banken är min homeboy iaf. Jag har kommit på att jag älskar att tjäna pengar, just idag så är jag så himla glad att det kommer börja rulla in ordentligt. för då kanske de blir en ny pärla snart, och soffan, sååå fin, men men, 2 veckor, och inte ens de, sen får vi se... annars köper jag soffan iaf:) haha piluttadejva kan jag säga till rickard och styra upp en lounge i blåa rummet:)

mys mys mys. det är du. Du är bäst och jag älskar dig.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards