Alla inlägg under april 2008

Av Isa - 21 april 2008 09:36

Ja, så kändes de imorse, men de gick bra att gå upp iallafall.

Det är ju tur att man tycker om att jobba:)

Igår, ute i solen hela dagen, sen till A och fika, sen bråk.

Men men, de ordnar sig, men snart så är de väl bara att gå in i sitt skal igen så blir allting bra. Shallalalala Uniiibeet. Japp, så blir de. Snart snart snart.

Jag sålde nyss, som vi brukar säga, det blir ju så när man är störst bäst och vackrast.

Mohaha

Bukakke, förresten

Av Isa - 19 april 2008 17:55

Tio saker om mig

1. Är du singel? Nix filijox
2. Är du lycklig? Oftast
3. Är du uttråkad? oerhört
4. Är du ledsen? Inte de heller
5. Är du italienare? Isånnafall den vitaste och svenskaste av dom alla 
6. Är du gravid? Inte just nu iallfall
7. Är du full? Inte de heller
8. Är du en cooling? Alltid
9. Är du från Irland? Öh, nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Trooligt


Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, men hoppas
2. Har du nånsin blivit sårad? Johoru
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger innan du somnat? Japp
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? öh, självklart, jag är ju tuff
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Mycket
6. Har du haft en hemlig beundrare? Räknas Stalkers?
7. Är du kär? JA
8. Vill du gifta dig i framtiden? Öh, ja, annars vore de ingen vits.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Öh, båda helst.
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Båda!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Mycket av båda5. TV eller Internet? Tv
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-Cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Fullast vinner
8. Pengar eller lycka? Pengar är lycka
9. Dag eller natt? Nattinatti
10. MSN eller mobil? Å my preciuos Mobil


Tio "Har du nånsin..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Aldrig behövt smita2. Brutit ett ben? HAHA NEJ!:D
3. Gjort nåt du ångrar? Neeeejdå. *vissel vissel*.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej men ska nog snart
5. Ljugit för någon du tycker om? Mjorå
6. Ätit en hel tårta? Ja, men den va inte sååå stor
7. Gjort bort dig offentligt? And proud of it!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nix filijox
9. Gråtit när ett husdjur dog? JA! Skalman Rest in peace
10. Velat försvinna? Ganska ofta


10 senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Rickard
2. Telefonsamtalet du fick? Öh, vet inte
3. Personen du var med? Ingvar, lillemor
4. Roligaste grejen som hänt? Att jag gick vilse:)
5. Personen du sms:ade? en kollega
6. Du kysste? Rickard, min knus
7. Du skrev till på myspace? Öh, va är de?
8. Du kommenterade? Tvn
9. Du tillbringade natten med? Rickarden
10. Du kramade? Rickarden

Av Isa - 18 april 2008 13:18

Ja Lillemor och Ingvar, de va tur att ni inte lämnade eran lilla mamma nigår i skogen när jag va vilse. Vilken skräckfärd!

Helt plösligt vaknar man till och fattar att man inte vet vart man är.

Men tack snälla A som kom på crossen och räddade mig!

Sen vart de väl inte de roligaste, men allt ordnar sig ju någongång.


Av Isa - 17 april 2008 16:52

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Av Isa - 17 april 2008 09:57

Ja, nu börjar jag se din i periferin, den är som en hägring men ändå inte, en ipod, helt gratis, bara jag säljer säljer säljer. Jag skulle bli så lycklig!

Lunch hos idan idag.

u are not for worth be mine?!

Är de så de är? 


I helgen ska jag ha Cassius, lilla bäbisen har ont i benet, och vi tycker ju så mycket om varandra jag och han:)

 Cassius är en  Maremma valp, för den som vill veta, världens bästa. 

Näj, jobbe igän?


Håret reser sig.. Poof, jag ryser.

Av Isa - 16 april 2008 09:17

Det smartaste rådet jag fått av någon fick jag en gång i falun av Mamma M, alltså någon helt annans mamma än min, eftersom min hade varit död länge redan då. Aja cut to de case. Hon sa "Va alltid lojal mot den du är med, men se alltid till att ha någon att fly till om det skiter sig"

Det är en av grejerna jag alltid kommer ha med mig, jag har alltid ett safetycard, just nu är de min älskade Ida, om jag skulle bli utkastad för någon yngre eller bättre årsmodell så skulle jag kunna ta min systemet påse med saker och flytta in till henne och Doris och Lars-Håkan. Och jag älskar henne för de.

Tack gumman.

Du är värdefull och bäst.

Remember? aiijt.

Av Isa - 15 april 2008 11:01

Mitt i allting hemskt som händer i världen så har isa glädjande besked. Grattis Vanessa och Kristoffer till bäbis. Och nummer 2 Morden i midsummer kommer tillbaka i sommar igen! LYCKA!

annars så tror jag inte att de händer nåt spännande i mitt annars så glamorösa liv. Vi va ute och gick 2 timmar igår med hundarna, sen tränade jag lite balett. Skönt igår, ont idag.

Av Isa - 14 april 2008 13:27

Ja, det finns inte, jag tror de inte, men de är sant. Det som hänt är alldelens för nära, Din familj finns i mina tankar.


Annars så har jag funderat mycket, jag har ju gjort en del dumma grjer i mina dagar. Men jag klarar mig ändå.

Allt ordnar sig och ni finns ju i min närhet och älskar mig.

Rickard, min klippa och stolthet. TACK.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards