Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Isa - 9 juni 2008 16:16

Hur bortskämd är du?

Jag har en:
() Mamma
(x) Pappa
(x) Styvmamma
(x) Styvsyskon (Plastsyskon)
(x) Bror
() Syster
( ) Brorson
( ) systerdotter
(x) Mobiltelefon
(x) Eget badrum
(x) Eget rum (egen lägenhet) Eget hus
( ) Swimmingpool/ute badkar 
( ) Hot tub
(x) Gästrum/gäststuga
(x) Dator
(x) TV

Totalt :10

(x) En säng lite större än normalt
(x) Mer än 4 par skor
(x) Solglasögon
(x) Klocka
(x) Mp3spelare/i Pod
( ) En fungerande PS2
(x) Nintendo wii
( ) X box
(x) Nintendo 64
( ) Game boy
( ) Gamecube
(x) Nintendo ds

Totalt:8

( ) Poker -bord
( ) Basketkorg
( ) Hockeyspel
( ) Biljardbord  
( ) Pingisbord
( ) Fooseball

Totalt: 0

( ) Nattduksbord
(x) Stereo på rummet
(x) CD spelare
( ) Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
( ) Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

Totalt: 2

(x) Jobb/sommar jobb
( ) Shoppar minst en gång i veckan
(x) Har dyr parfym
(x) AIM/MSN
( ) Kamera/video kamera
(x) Telefon

Totalt: 4

( ) Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
( ) Gitarr/trummor/bas gitarr
( ) Piano/Keyboard
( ) Något annat instrument
(x) Varit på en kryssning
(x) Rest utomlands
( ) Haft personlig tränare
(x) Dyra smycken
(x) Träffat en kändis

Totalt: 4

( ) Platt/locktång
( ) Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
(x) Har 1000 spänn på dig just nu
(x) Kreditkort, debetkort eller bankkort
(x) Rest i Europa
( ) Varit på Hawaii
(x) Varit i USA
(x) Varit i Asien
( ) Varit i Australien
(x) Varit i Afrika
(x) Varit i Sydamerika

Totalt:9

(x) Föräldrar har bil
( ) Jet ski/båt
( ) Husbil/vagn
(x) Jag har en bil

Totalt:2

(x) Hemmagjord mat nästan varje dag.
(x) suttit i en limo
(x) Suttit i en helikopter
( ) Äger en videokamera
(x) Egen laptop
(x) Egen dator

Totalt: 5

TOTAL SUMMA: 44

1-24 = Ghetto-kid
25-34 = Vanlig
35-40 = bortskämd brat
41+ = Uppeklassens snobb

Av Isa - 9 juni 2008 14:52

Ja, för jag ska på sabaton jag.

Det ska bli sååå roligt.

Jag idan och våra små gubbar. Kanoners de vet du.


Nej

Av Isa - 9 juni 2008 09:24

jag har inget internet hemma så jag har inte kunnat blogga faktiskt.

Jag har legat däckad i feber, trodde jag skulle dö ett par dagar. satt naken under ett täcke, varmt kallt vamt kallt, hela tiden:)

Men  nu mår eran lovely bra igen.

Och jag vet att ni skant nästan ihjäl er, jag vet ju hur oerhört populär jag är.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards