Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Isa - 12 juni 2008 16:33

Kanke va jag lite elak, men jag bryr mig inte. Jag har sett så många bilder på balmänniskor och även om jag skulle känna dig, ha träffat dig och tyckt att du va fin i vanliga fall så va du inte fin på balen.

Men du kan säkert vart söt på rikgigt.

Fick lite ångest nästan över att tracka på någon som inte ens vet om de, eller ja, inte ens vet vem jag ör

1- 0 till isa

Av Isa - 12 juni 2008 16:25

Glömde jag påpeka att jag är extremt ödmjuk idag också?

Av Isa - 12 juni 2008 16:24

Är man inte ens de. Då är man fanimej genom ful

Mohahahahahahahhaha

Elak som fan.

Men sorgligt men sant.

Jag va sjukt snygg på min bal, jag knäckte alla.

Men men. Sånt får ni leva med.

Av Isa - 12 juni 2008 10:56

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

Dig:
1. Hur lång är du? - 160,5
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Tänkte satsa på 190 cm
3. Vad pluggar du ? - Lääänge sen
4. Har du långt hår? - Axlarna
5. Vilken hårfärg har du? - Blond
6. Sminkar du dig? - Nja
7. Har du haft sex senaste månaden? - Joru
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vitt
10. Har du kysst någon idag? - Jajjemen

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Pappa, eftersom han lever
3. Hur många syskon har du? - 3 st brodrar
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Jag fixar de här
5. Hur många ställen har du bott på? - En skräldus typ
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Öh, katterna?
7. Vilken familjemedlem är snällast? - Lätt, Ingvar
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Anders, grillade

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? - Ida, när vi flyttade tror jag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Haha, de va nog Meléa isf
3. Vem har du varit kompis med längst? - Det är nog Frida
4. Vem känner dig bäst? - Rickard
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - No way

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? - Jeans och Linne
2. Har du bytt om idag? - bara klätt på mig.
3. Favorittröja? - Rickards Everlast tröja
4. Klädesplagget på andra könet? - Jobbar kläder, Yummie
5. Har du gett bort kläder någon gång? - Jajjemen, blir man tjock så blir man
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Aldrig
7. Vad använder du för skor? - Snygga skor, enbart snygga skor

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards