Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Isa - 12 januari 2009 14:48

Jag har ju faktsikt helt glömt bort att berätta de stora saerna som har hänt, jag kan ju inte skryta med att jag inte är förvirrad.

1. Saaben är död, pang sa de, nån rem gick sönder och den slutade bara fungera. Min bror är världens bästa och hade lånebilar på lager, Tack tack.

2. Akuten besök. Rickard och johnny var ute i garaget och skruvade med deras golf, jag gick igenom skåp. Johnny kommer in och säger att Rickard gjort illa sig lite. Jag går i i badrummet och där står Rickard, blodig och sårig. Lilla mannen har lyckats slagit sig på näsan med ett järnrör han använt som hävstång. Väl uppe på akuten kollar dom lite funderasamt på mig, sen på rickard igen och frågar med onda ögat mot mig "kände du den som gjorde de" Ja, svarar han, de va jag. Hahah dom trodde jag slagit honom, att jag dessutom hade sår på knogen gjorde inte saken bättre!

3. Ingvar och Lillemor är av med oskulderna, dom juffsade igår, när vi satt och åt i skogen på friluftsdagen. Tur att han är snöpt!


Nu ska jag ta mig i kragen, plugga i ipoden och damsuga. Jag hatar att städa när jag är själv hemma.



Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards