Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Isa - 9 januari 2009 12:47

Imorogn klockan 9 börjar jag jobbar igen, därför så glider jag runt i morgonrocken och bara myser idag. Än så länge iallafall, snart kommer Rickard hem och då kan jag gissa att det blir att ta tag i sig och klä på sig åtminstone.

Julen och nyår var över förväntan. Elin och Johnny var här och vi höll sams hela tiden, ända tills sista dagen då de vart mental breakdown, hårda ord och smällar i dörrarna, men så fort man talar med varandra och förstår så är det ingen fara. Man blir osams och sen sams igen, det är så det fungerar.


Vi har äntligen fått igång så de är riktig värme inne, fast de kan bero på plusgraderna ute, men jag fryser inte under täcket längre! Klar förbättring!

Sen så har vi ju då lilla Lillemor, hon löper, hon är otrevligare än mig när jag har de största svackorna!!! Jag blir nästan stolt i hjärtat när hon spöar upp alla i hennes väg mot matskålen. Mammas tjej!


Jag har kommit på att jag nog hellre ska vara fet och lycklig än smal och hungrig, jag hade tänkt att det ska bli inne och snyggt att se ut som att man är gravid, fast man inte är de. Mer daller åt folket!

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards