Alla inlägg under maj 2008

Av Isa - 6 maj 2008 13:21

Tio första:

Första bästa kompis: Hanna
Första bil: Saab v4

Första kärlek: Fredrick Westlund

Första husdjur: Fia hunden tror jag.

Första semester: Kryssning i asien somamrlovet till sexan

Första jobb: Trädgårdsmästare

Första köpta skiva: Metallica

Första riktiga kärlek: Fredrick Westlund där med tror jag.
Första piercing: Naveln.

Första konsert: Mora Träsk i Folkets park



Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Vin som smakade hembränt å tjock hallonsaft.

Senaste bilfärd: Till jobbet

Senaste filmen du såg:  Morden i Midsummer borde räknas.

Senaste ringda telefonsamtal: Rickard?

Senaste bubbelbadet: Hatar bubbelbad

Senaste spelade cd: Blandad bränd Rock

Senaste kyss: Rickard eller Ingvar

Senaste gången du grät: Förra veckan

Senaste måltiden: Pastakladd



Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Jajjemen

Blivit arresterad? Faktiskt nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Jodå.

Fått ditt hjärta krossat? Oh, yes

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nja...
Haft ett one night stand? Öh, vad är de:)
Busringt till nån? Nja, gills betalnummer?


Sju saker du har på dig:
1. Glasögon
2. Rosa Tröja

3. Fina skor

4. Ringarna

5. Tshirt

6. Trekvartsbyxor

7. Bh



Sex saker du gjort idag:

1. Jobbat

2. Kört bil

3. Pratat i telefon

4. Klätt på mig

5. Skällt
6. Kramats



Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Mobilen

2. Msn

3. Skor

4. Bilen

5. Datorn

Fyra personer i ditt liv:

1. Rickard

2. Ida

3. Ia

4. Madde



Tre val:

Svart eller vit? Vit

Sommar eller vinter? Vinter

Choklad eller chips? chips



Två saker att göra innan du dör:

1. Hoppa fallskärm

2. Köra Mc


En sak du ångrar:

1. Att jag inte visat mer människor att jag tycker om dom.

Av Isa - 6 maj 2008 07:57

Idag så va de en skön dag att vakna till, inte för varmt, inte för kallt utan skönt.

Jag tog på mig kläder som jag märkte blivit lite för stora så jag är ju påväg iallafall.

Idag bestämde jag mig för att de ska vara sommar, sol ute sol inne.

Nu är de bra med det här depp och neråt, allt ska vara glad och Happyface.

Idag ska jag nog glida till graven, för jag känner att jag orkar åka dit.

Jag Orkar, det kändes ganska stort att säga faktiskt.

Igår så somnade mr R till morden i midsummer, jag gjorde illa foten igen och vi va hos Kent och åt.

Hur bra som helst, och just därför är de SOMMAR idag.


Av Isa - 5 maj 2008 08:48

Ja, de vart ingen mässa, Cujo vart sjuk så Madde hade inte råd, vart hemma mys istället.

I fredags så va jag chaufför åt ett gäng roliga men ganska galna människor, Skäve by night kan man ju då säga att jag fick se, oj oj oj, Och utan lokalsinne, stackars mr Jonsson som fick förklara vägen och sitta fram på vägen hem.

Lördagen vart de mys med Madde, satt på trappen och vart fulla å eldade, oerhört roligt va de!

Igår så vart jag ompysslad och tyckte synd om mig själv, invägning i Idas badrum och nu hra jag ett mål, och de ska jag nå.

Gå gå gå gå.

Det är vad jag ska göra, jävlar anamma, 60, de är dit jag ska.


Av Isa - 4 maj 2008 16:24

Jag har inte haft nåt internet!

Katastrof!

Ska deklarera idag, trots att jag är bakis, idag är Isan ämlig, skitmadde å tvinga i mig sprit.

Skräp.

Men jag är ju snygg, smart en jävel på att sjunga och med lokalsinne som den bästa orionteraren.

As usual med andra ord.


Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards