Alla inlägg under maj 2008

Av Isa - 15 maj 2008 09:27

Idag är en sån dag aom jag skulle behöva ligga i min soffa med orvar, ingvar och lillemor och bara blir kramad.

Jag hatar att drömma såhär, jag blir helt förstörd!

Många dagar vill jag sparka mig själv i huvudet och skrika "förihelvete, de va länge sen, get over it." Tyvärr funkar ju inte livet så.

Jag är på sån bra väg, sen drömmer jag och hela dagen är vänd uppochner. Blä och usch för mig.

Äh, idag skulle ni lika gärna kunna skjuta mig tror jag.

Jag är itne deppig, jag är bara inte mig själv.

Att jag dessutom försov mig gjorde ju inte saken bättre.

Skit.

Ge mig en jävla kramjävel. Nån som helst

Bara jag får en kramjävel.

Av Isa - 14 maj 2008 09:21

ja, tänk om man fick vara de ibland?

Igår så va jag supersjuk. Tusse mig.

Tur att mr Älsks farmor ville klöpa glass åt mig, då vart jag glad!

Så nu är hela frysen full med glass, säkert en hel vecka till:)

Sen har jag nog ätit upp all, åt ju 4 igår iaf.

Gå ner i vikt? Näjjö. orkar inte.

Kan ju gå ut å gå nån dag.

Jag blir säkert snygg på nåt vis ändå.

Hö hö

Av Isa - 12 maj 2008 10:05

Jag tror jag är alldelens förslappad, natten till söndag sov jag 13 timmar!

helt otroligt.

Igår så droh jag till mr Jonsson, fixade ltie kaffe och frukost åt honom för han va ett bakfyllesvin, sen så letade jag kattungar.

Efter det kom Mr älsk och hämtade mig, vi åkte till Mats bilar, emn hittade ingenting som föll på läppen, då åkte vi hem, handlade och sen lagade jag potatisgratäng och kött, ringde mr Jonsson och bjöd dit honom, sen tvingade jag dom att äta.

Efter de, saltgurka och chips i soffan, sen film å sova.

jag är sliten sen i fredags än tror jag.

Men vilken jävla fest! shoho!

Av Isa - 9 maj 2008 10:32

Ja de är ingen vanlig dag idag inte. För idag är de Lillemors födelsedag!

Mammas älsklingsgris fyller 1 år:)

Och hon fick dessutom skäll på gånger innan 8 eftersom hon hade varit uppe och gjort hyss.

Men gud, så jag älskar henne ändå!


Något att skratta åt, igår va jag ute och sprang, trycker på ordentligt i en uppförsbacke och känner jag att blir lite yr, då saktar jag ner och sen vaknar jag liggandes på marken, men samma låt i öronen än, så de va inte länge jag va borta iaf.

Men hur kass får man vara, springa tills man svimmar.

Haha. Men solen har visat sig för mig!

Shalala!

Av Isa - 8 maj 2008 10:38

jag fattar ingenting.

och min lillebror vill itne kramas, för de är PINSAMT.

Av Isa - 8 maj 2008 10:17

Vilken pärs.

Snälla, jag orkar inte mejla mera nu.

Köp bara, bara köp.

Hahah, vi skulle snart ha varandra på msn han å jag:)

Ja, de är jobbet jag talar om.

Skickat mejl i en vecka med en kund, det är ju tur att han är otroligt trevlig, men det tar på hjärtat att inte veta.

Hö hö. det är krångligt, men jävligt roligt att jobba.


Av Isa - 7 maj 2008 16:39

Broccoli

en rosa Ipod

Blommor, med blombud helst

Ekonomiskt oberoende

En ny flashig bil med bättre bromsar.

En klippning å färgning.

Så, nu kan nu ju välja å vraka vad ni vill ge mig, fanclubben.

Av Isa - 7 maj 2008 09:20

Ja, Micaela, jag glömde skriva dig som en av de viktigaste i mitt liv, men du står där, i smyg...

Blir ingen firmafest, men jag har ju lovat Idan att ut å va full, så de är ju bara att bita i de sura äpplet å dricka sig full ändå:)

moahaha.

Isan älskar er, kom ihåg de.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards