Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Isa - 20 oktober 2008 12:58

Ja,idag och igår är de för töntar atta ndas, och som alla vet är jag den mest otöntiga av alla, så jag låter bli, eller nästan iallafall.

Jag har så sjuuukt ont i bröstet, men ¨jag tog mig i kragen (läs rickard) och ringde till vårdcentralen som nu ska ära mig med ett samtal om min framtid.

Ledig idag, imorrn och igår sjuk.

Host och snörvel och hemskheter, men jag sparkar mig i röven och säger "men de va ju länge sen sist nu" och njuter när lilla maken pysslar och är orolig.


dagens roliga historia får bli:

En liten pojke går runt på skolgården och sparkar kring alla höstlöven varpå rektorn kommer fram och säger "eriksson, vad håller du på med?" - Jag spalkal kling i löven. - Sparkar du kling i röven, ERIKSSON så får man inte göra! - Men jag spalkal inte kling i löven, jag spalkal kling i löven!!!

Hhaha gränsen för dålig humor är nu nådd, Pappa du har lärt mig allt jag kan.

Nej Isa, gå nu och klä på dig!

Du får besök.

Presentation

Omröstning

Är du långsint?
 Ja, alltid
 Ja, med vissa saker
 Nej, aldrig
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards